Služby

V našich moderně vybavených ordinacích poskytujeme kvalitní péči v rámci praktického zubního lékařství, která potěší i náročnější klienty. Používáme technologie a materiály splňující nejvyšší požadavky na kvalitu ošetření. Nabízíme Vám ošetření v příjemném prostředí, kde v centru pozornosti vždy byl, je a bude náš pacient. My Vás nejen zbavíme bolesti zubů, ale i vypěstovaného strachu ze stomatologického zákroku. Rádi ošetříme Vás i celou rodinu a zajistíme zdravý a krásný úsměv po celý život.

Prevence

Nejen u zubního lékaře je prevence základ. Pravidelnými návštěvami dvakrát ročně se dá včas indikovat vznikající problém a předejít případným dalším komplikacím. Pravidelná návštěva dětí od jednoho roku věku předpokládá, že návštěva je rychlá. Dítě si tak zvykne na bezproblémovou a bezbolestnou návštěvu lékaře. Součástí chrupu jsou i dásně, které si také zaslouží nemalou pozornost, proto i například bezzubá čelist je třeba dvakrát ročně kontrolovat.

Záchovná stomatologie

Cílem je zachránit zub postižený kazem nebo úrazem. Lehčí případy se řeší výplní - plombou. U složitějších případů je většinou potřeba léčba kořenových kanálků (endodoncie). Každý případ je jedinečný a vyžaduje individuální přístup a léčbu. Používáme nejmodernější výplňové materiály od dózovaného amalgámu po fotokompozitní (bílou) výplň od renomovaných výrobců. K ošetření kanálků používáme speciální počítačem řízené endomotory včetně apexlokátoru, který zajistí přesné ošetření. Používáme moderní nikl-titanové rotační nástroje a výplňové materiály, které zajistí dlouhodobé a kvalitní ošetření.

Protetika

Při velkém poškození je potřeba zub zčásti nebo zcela nahradit. Nabízíme široké spektrum protetického ošetření, jeho kvalitní zpracování a dokonalou přesnost. Vždy vám poradíme nejvhodnější typ zubní náhrady. Ve spolupráci se zubními laboratořemi zhotovujeme například:
- náhrada jednoho (korunka) nebo více (můstek) zubů
- definitivní, provizorní a imediální náhrady
- fixní nebo smímatelné náhrady
- náhrady ze speciálních materiálů - dentálních slitin, plastů, keramiky nebo jejich kombinace
Mezi nejkvalitnější materiály patří plná keramika jako je například IPS e.max. Stále oblíbenější mezi našimi klienty jsou snímatelné náhrady z materiálu DEFLEX.

Dentální hygiena

Cílem dentální hygieny je včasná prevence vzniku zubního kazu a onemocnění parodontu. Na rozdíl od ostaních zemí se v ČR jedná o relativně mladý obor.
Při vstupním vyšetření se mimo jiné měří hloubka prostoru mezi zubem a dásní, hodnotí se úroveň ústní hygieny a krvácivost dásní.
Po ošetření je pro každého pacienta individuálně vybrána vhodná technika a jsou doporučeny dentální pomůcky pro domácí péči.
Ošetření dentální hygienistkou vede prokazatelně ke snížení kazivosti a léčbě dásní a parodontu. Dle odborných doporučení by měla být návštěva dentální hygieny pravidelná dvakrát v roce jako preventivní prohlídka u zubního lékaře.

Estetická stomatologie

Pokud jsou vaše zuby a dásně zcela zdravé, je možné řešit estetické vady. Opět se jedná o individuální přístup a řešení. Do této oblasti spadá například ordinační a domácí bělení nebo keramické fasety. Další možnosti Vám rádi sdělí naši lékaři.

Endodoncie

U zubů, u kterých nejčastěji vlivem hlubokého zubního kazu bakterie prostoupí do dřeně zubu a zapříčiní infekci či odumření zubní dřeně je endodoncie nezbytná pro zachování zubu v opačném případě je nutná jeho extrakce.
Samotné ošetření spočívá v důkladném pročištění kořenových kanálků a v jejich hermetickém zaplnění. Jen takto utěsněný kanálek zabrání dalšímu průniku bakterií ze zubu do kosti a tedy vzniku komplikací jako je zánět, cysty či přetrvávající bolesti.
Používáme řadu přístrojů jako je např. apexlokátor pro stanovení přesné délky kanálků a endomotor umožňující jejich kvalitní opracování a systém Elements Free který následně kanálek zaplní a hermeticky uzavře gutaperčou. Zub je posléze proteticky ošetřen (umělou korunkou nebo kompozitní dostavbou). Takto kvalitně ošetřený zub může sloužit desítky let.

Bělení zubů

Používáme jen ty bělící gely, které splňují aktuální legislativu v ČR a poskytují ověřené výsledky!
Bělení zubů může probíhat i v pohodlí u Vás doma. Dentální hygienistka sejme otisky Vašich zubů, ze kterých v laboratoři zhotoví na míru silikonové formy, které sedí přesně na Vaše zuby. Poté si již doma aplikujete do těchto nosičů gel.
Je vhodné vyhýbat se ve zvýšené míře hodně barevným potravinám a nápojům, především kávě, černému čaji, červenému vínu, červené řepě.
Veškeré informace Vám poskytne Dentální hygienistka.

Dětská stomatologie

K nám se děti nebojí! První prohlídka u stomatologa by se měla uskutečnit už před prvními narozeninami s prořezáním prvního zoubku.
Dítě si tak zvykne na návštěvu u stomatologa a včas zjistíme, zda se chrup vyvíjí tak, jak má. A pokud je potřeba přeci jen nějaký zákrok, uděláme vše aby nic nebolelo.

Konzultace

Vždy nabízíme konzultaci před zákrokem, můžete se tak informovat před samotným výkonem, případně pokud chcete znát názor jiného lékaře, u nás je tato služba Zdarma. Objednejte se na preventivní prohlídku s poznámkou konzultace, provedeme komplexní vyšetření a na základě aktuálního stavu Vám navrhneme nejvhodnější řešení přímo pro Vás.

Ortodoncie

Rovné zuby jsou především méně náchylné k zubnímu kazu a zánětu dásní. Méně se na nich také zachytává plak i se lépe čistí.
U nás v ordinacích získáte vždy včas doporučení na ortodontickou léčbu, nabízíme rovnátka pro děti i dospělé. Dnes existuje více možností řešení, které lze konzultovat přímo s Ortodontistou.

Lorem ipusm textt

Paradontologie